724

حقایقی که باید درباره بیسکوییت‌ دایجستیو بدانید

|
0 دیدگاه
digestive-biscuits

زمانی که بیسکوییت دایجستیو را به خاطر فیبر و یا محتوای آردی آن انتخاب می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که حتی یک بیسکوییت دایجستیو هم غذایی فرآوری‌شده محسوب می‌شود و آنقدرها هم سالم و مفید نیست.

بسیاری از افرادی که هوای وزن خود را دارند یا سعی می‌کنند غذاهای سالمی بخورند اغلب سمت بیسکوییت‌های عادی و یا کلوچه نمی‌روند. در کل این گزینه‌ها جزو غذاهای فرآوری‌شده، سرشار از شکر و مواد نگهدارنده غیرطبیعی‌اند.

آنها ترجیح می‌دهند بیسکوییت‌های دایجستیو را در قالب اسنک همراه با چای بخورند. زمانی که بیسکوییت دایجستیو را به خاطر فیبر و یا محتوای آردی آن انتخاب می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که حتی یک بیسکوییت دایجستیو هم غذایی فرآوری‌شده محسوب می‌شود و آنقدرها هم سالم و مفید نیست.

برخی ترکیبات این نوع بیسکوییت‌ها عبارتند از

شکر

احتمالا بیسکوییت بدون نمک و ادویه نمی‌خورید، نه؟ یکی از دلایلی که شاید دوست دارید بیسکوییت دایجستیو بخورید این است که این نوع بیسکوییت‌ها حاوی ۳ تا ۵ گرم شکر هستند. محتوای شکری آنها به اندازه بیسکوییت‌های عادی زیاد نیست، اما آنقدر هست که بتوان به آن گفت «ناسالم». علاوه بر اثرات شاخص شکر،‌ باید گفت که برای قلبتان هم مضر است.

آرد تصفیه‌شده

آردی که در بیسکوییت‌های دایجستیو مورد استفاده قرار می‌گیرد به طور کامل تصفیه نشده است. فرقی نمی‌کند که آرد از غلات کامل به دست آمده باشد یا گیاه راگی، در واقع باید گفت که دانه آن بخش زیادی از سبوس خود را حین تبدیل شدن به آرد از دست می‌دهد. سبوس منبع غنی فیبر است.

چربی

یک بیسکوییت دایجستیو حاوی ۳ تا ۵ گرم چربی اشباع‌شده است.

مواد نگهدارنده

هر نوع غذای بسته‌بندی‌شده که بیش از یک تا دو هفته در قفسه غذایی می‌ماند قطعا حاوی مواد نگهدارنده است. از آنجایی که مواد نگهدارنده در بیسکوییت دایجستیو مواد صنعتی هستند، احتمالا نمی‌دانید که چه نوع مواد شیمیایی‌ را می‌خورید.i

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.