312

سه توصیه غذایی برای کاهش وزن

|
0 دیدگاه
unhealthy-diet

برای لاغری نسخه‌های زیادی تجویز می‌شود. رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین و سالم‌ترین روش‌های لاغری است. کافی است موارد زیر را در رژیم غذایی روزانه‌تان رعایت کنید.

برای لاغری نسخه‌های زیادی تجویز می‌شود. رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین و سالم‌ترین روش‌های لاغری است. کافی است موارد زیر را در رژیم غذایی روزانه‌تان رعایت کنید

۱- متابولیسم‌تان را افزایش دهید

متابولیسم سوخت و ساز و یا همان فرآیند بدن جهت تبدیل غذا به انرژی است. خوشبختانه راه‌های ساده‌ای برای افزایش سرعت موتور چربی‌سوز بدن وجود دارد.

مکمل‌ها

Fucoxanthin یک مکمل ساخته شده از جلبک خوراکی است که توانایی آن در سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم ثابت شده. مقدار مصرف روزانه ۲۰۰ میلی‌گرم.

SachaInchi از دانه‌هایی که در رشته‌کوه‌های آند و یا جنگل‌های پرو می‌رویند، ساخته شده. این محصول سرشار است از ویتامین E و امگا-۳s و همچنین موادی است که به سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم کمک می‌کند. مقدار مصرف روزانه ۶۰۰ میلی‌گرم.

L-arginine مکملی است که در داروخانه‌ها موجود است و به بهبود متابولیسم کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ترکیب این مکمل و ورزش به تعادل هرمونی کمک کرده و باعث تقویت عضلات کمک می‌کند. مقدار مصرف ۲۰۰۰ میلی‌گرم ۳ بار در روز.

مصرف هر ۳ مکمل امکان‌پذیر بوده و توصیه می‌شود به همراه غذا مصرف شوند.

۲- مصرف پروتئین و سبزیجات بیشتر

مصرف سبزیجات با فیبر زیاد راه ساده‌ای است برای افزایش متابولیسم و همچنین کم کردن اشتها. همچنین مصرف پروتئین دو برابر کالری بیشتری نسبت به مصرف کربوهیدرات می‌سوزاند. مصرف ماهی‌های سالمون و هالیبوت دو بار در هفته در این امر شما را کمک خواهد کرد.

۳- بیشتر آب بنوشید

همه از فواید آب آگاه هستیم. اما آن چیزی که ممکن است ندانید فواید آب در کاهش وزن است. آنقدر آب بنوشید تا مطئمن شوید ادرارتان شفاف است. تحقیقات نشان می‌دهد نوشیدن ۵.۶ لیوان آب در روز کمک می‌کند تا ۲۰۰ کالری کمتر مصرف کنید.

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.