75

اختلالات قلبی در ورزشکاران

|
0 دیدگاه
30

افراد ورزشکار بهتر است در حین ورزش مراقب عوارض مختلف قلبی باشند و اجازه ندهند بدنشان در معرض مشکلات و اختلالات قلبی ناشی از ورزش قرار بگیرد.

بیشتر خوراکی های مصرف روزانه ما حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها ، املاح و غیره است که با رعایت نحوه خوردن آنها در طول زندگی از جوانی طولانی تری بهره مند می شویم.

ویتامین D یکی از مقادیری است که در عدس، لبنیات، تخم مرغ ، ماهی ، گوشت یافت شده و از پیری زودرس به خصوص در بانوان جلوگیری می کند.

بانوان در معرض کمبود کلسیم هستند یادآور شد: خوراکی های حاوی مقادیر زیادی کلسیم مانند لبنیات و گوشت که منبع اصلی این ماده است روزانه و هفتگی مصرف شود.
پروبیونیک های موجود در لبنیات مانند ماست، دوغ ، پنیر و مشتقات آن می توانند از بروز پیری زودرس به خصوص در بانوان پیشگیری کند.

اسیدهای چرب امگا۳ موجود در ماهی، روغن کلزا،و همچنین مغز گردو و روغن کنجد نیز می تواند به مدت طولانی فرد را جوان و شاداب نگه دارد.

فیبر موجود در سبزیجات و میوه ها برای جلوگیری از یبوست به دلیل کم تحرکی در سالخوردگان بسیار مناسب است.

املاح معدنی مانند منیزیم که کمک کننده به تنظیم قند و فشارخون هستند نیز از آن دسته خوراکی هایی است که در افزایش طول جوانی به اشخاص کمک می کند.

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.