87

راهکارهای کاهش علایم میگرن

|
0 دیدگاه
3

به طور کلی همیشه روش پیشگیرانه مهم‌تر از درمان محسوب می‌شود.

افرادی که به میگرن دچار می‌شوند باید خیلی زود آن را درمان کنند و اگر نشانه‌ها شدید شود، کنترل آن به همان نسبت سخت‌تر است.

افرادی که به میگرن دچار شده‌اند، می‌توانند با رعایت بسیاری از موارد مانند

تنظیم خواب در طول هفته و حتی روزهای تعطیل، داشتن خواب خوب و کافی در شب و انجام ورزش‌های سبک به طور منظم مانند پیاده‌روی باعث کاهش و حتی جلوگیری از بروز میگرن شوند.

خوردن صبحانه، نهار، میان وعده و شام به طور منظم حتی به مقدار کم باعث کاهش علایم میگرن می‌شود و حذف هر کدام از آنها نه تنها می‌تواند به دستگاه گوارش آسیب وارد کند بلکه باعث بروز و تشدید نشانه‌های میگرن می‌شود.

خوردن غذاهای مانده، مواد افزودنی مانند فست فود، کاکائو، سیر، پیاز، فلفل، غذاهای چرب و انواع ترشی‌ها جزو موادی هستند که میگرن را تشدید می‌کنند.

کودکان و دانشجویان که با مطالعه، کتاب، کامپیوتر و تبلت سر و کار دارند و بیشتر از دیگران سرشان به حالت خمیده است؛ نقش موثری در بروز میگرن دارد؛ زیرا وضعیت سر و گردن در بروز این مشکل موثر است.

0 پسندیده شده
زهرا افرادی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.