51

چند توصیه برای پیشگیری از خستگی مغز

|
0 دیدگاه
1

کارکرد و درک بیشتر مغز به سن بستگی دارد در بچگی مساله‌ی شیر مادر مطرح است که از طریق شیر مادر به بچه‌ می‌رسد.

در بچه‌های مدرسه مسئله‌ی بسیار اساسی صبحانه است.

میوه‌های ویتامین دار و یک ماده‌ی شیرین مانند حلوا ارده، خرما، شیره‌ی انگور و مواد غذایی مانند گردو و کنجد بسیار موثر می‌باشد و تمام “امگا۳” بدن را تامین می‌کند.

در سالمندان وجود ویتامین B12 برای جلوگیری از خستگی مغز بسیار ضروری است و از طرفی دیگر بانوانی که کم‌خون‌اند،

کارکرد مغز آقایان و بانوان بسیار متفاوت است، به طوری که آقایان در یک زمان قادر به انجام یک کار می‌باشند ولی بانوان هم‌زمان می‌توانند چند کار را با هم انجام دهند.

0 پسندیده شده
زهرا افرادی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.