55

۵ نکته برای کاهش ناراحتی های بعد از طلاق

|
0 دیدگاه
%d8%b7%d9%84

جدایی  سخت  است. با این حال می تواند استرس زا باشد درعین حال حفظ سلامت روانی و جسمانی بسیار مهم است .

احساساتی مثل غم و اندوه ، خشم، سرخوردگی ، اضطراب و سردرگمی همه بخشی از جدایی هستند. با این حال ، راه های بسیاری برای مقابله با این احساس وجود دارد که این ۵ نکته بسیار کمک کننده است.

۱ . ذهن آرام

ذهن  آرام اولین شرط است  . بهترین راه این است که استراحت کنید و به مسافرت بروید . ذهن را تسکین دهید. صحبت کردن با غریبه ها، معاشرت با مردم و آشنایان جدید  میتواند روش بسیار خوبی باشد.

۲ . همصحبت

صحبت کردن با کسانی که وضعیتشان مشابه وضعیت شماست ، ذهن را کمی تسکین میدهد . صحبت کردن با اعضای خانواده و دوستان  می تواند برایتان مفید باشد.

۳ .معاشرت با افراد مثبت

معاشرت با افراد مثبت در حفظ  شادی موثر است . ازمعاشرت با ا فراد نق نقو و منفی دوری کنید  و مهمترین کار دوری  از استرس است بیشتر روی این مورد تمرکز کنید و سعی کنید ورزش یوگا و مدیتیشن انجام دهید.

۴ .  سرگرمی

پرداختن به یک سرگرمی جدید و یا درگیر شدن با برخی از سرگرمی ها  می تواند یک آرامش بزرگ  به انسان دست بدهد و از استرس دوری کند. صرف وقت و ذهن فکر شما ر ا منحرف میکند  همچنین می توانید در کلاسهای هنری ثبت نام کنید و خود را مشغول کنید.

۵ . تمرکز بر آمادگی جسمانی

باید مراقبت سلامتی خود باشید. اگر سالم باشید می توانید در مورد هر چیزی به آینده فکر کنید . یک رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب به اندازه کافی ، گوش دادن به برخی موسیقی آرامش بخش ، بازی با بچه ها ، سعی کنید استراحت خوب و ورزش روزانه برای یک زندگی سالم داشته باشید.

باید شاد باشید تا  ذهنی قوی داشته باشید تا بتوانید با مشکلات وچالشهای زندگی مبارزه کنید.

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.