354

پنج غذا برای پیشگیری از سکته قلبی، سرطان و سکته مغزی

|
0 دیدگاه
%da%af%db%8c%d9%84

از شایع‌ترین دلایل مرگ و میر در جهان سکته قلبی، سرطان و سکته‌‌ مغزی است.

در شرایطی که نمی‌توان عواملی نظیر سن و سال، جنسیت و سابقه‌ی خانوادگی را نایده گرفت، اما کارهای زیادی هست که می‌توانید برای پیشگیری از این بیماری‌های خطرزا انجام دهید.

همه‌ی ما درباره‌ی غذاهای فوق‌العاده و مقوی‌ چیزهای زیادی شنیده‌ایم و می‌دانیم قدرت و تأثیر به‌سزایی در سلامت و تندرستی ما دارند.

در این‌جا می‌خواهیم به چندتا از این غذاها اشاره کنیم که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند.

گیلاس ترش

گیلاس‌ها و خصوصا گیلاس‌های ترش دارای مزیت‌های زیادی برای سلامتی هستند.

تحقیقات نشان می‌دهد که می‌توانند باعث بهتر شدن خواب و درمان التهاب و درد مزمن مفاصل شوند.
از طرفی آنتی‌اکسیدان موجود در آن می‌تواند به تنظیم چربی و گلوکز و کاهش خطر کلسترول بالا و فشار خون کمک کند.

آووکادو

محققان دریافته‌اند که مصرف آووکادو با سلامت قلبی‌عروقی بدن ارتباط مستقیم دارد.

قدرت فوق‌العاده‌ی آن به خاطر وجود اسیدهای چرب غیراشباعی به نام اسید اولئیک است که در سلامت قلب تأثیر به سزایی دارد.

قره‌قاط

این دانه‌های بسیار ریز بهترین روش طبیعی برای درمان عفونت‌های مجاری ادراری است، اما قدرت آنها تنها به این ناحیه ختم نمی‌شود.

آنها سرشار از خواص آنتی‌اکسیدانی بوده و می‌توانند از بدن شما در برابر انواع سرطان‌ها مراقبت کرده و قلبتان را سالم نگه دارد.

زغال‌اخته‌ها

سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی هستند.

مزیت‌های زیادی دارند، از بهبود بینایی و تقویت عملکرد مغز گرفته تا پیشگیری از بیماری قلبی ، سکته قلبی و سرطان.

دانه‌های کدوتنبل

یک ترکیب استثنائی از آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند.

علاوه بر قدرت آنها در پیشگیری و درمان انواع دیابت، شواهد نشان می‌دهد که می‌توانند باعث کاهش فشار اکسایشی هم بشوند که نقش عمده‌ای در پیشرفت سرطان دارد.

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.