34

رفع چربی کمر و از بین بردن کلسترول با قدم‌های تند

|
0 دیدگاه
6

کسی که هفته‌ای یکبار پیاده روی سریع انجام می‌دهد ۵ برابر بیشتر از کسی که همان مسیر را هفته‌ای پنج بار با گام‌های عادی قدم برمی‌دارد، چربی از دست می‌دهد؛این درحالی است که هر دو نفر میزان کالری یکسانی از دست داده‌اند.

همچنین کسی که سریع‌تر گام برداشته توانسته است ۵ سانتی‌متر دور کمرش را کاهش داده و چربی‌های اطراف شکم را ۳ برابر بیشتر و کل چربی بدن را ۴ برابر بیشتر از فرد دیگر بسوزاند. در نتیجه در پایان ۱۶ هفته بدون رژیم غذایی ۳.۵ کیلوگرم وزن کم کرده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کسی که سریع‌تر گام برمی‌دارد چربی بیشتری می‌سوزاند. البته فواید پیاده روی سریع به همین جا ختم نمی‌شود.

در افرادی که ورزش قدرتی انجام می‌دهند، پیاده‌روی سریع باعث می‌شود چربی‌های اطراف کلیه، کبد و قلب ۳ برابر بیشتر سوزانده‌ شوند در نتیجه خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی و فشار خون بالا در این افراد کاهش یابد.

پیاده‌روی سریع باعث افزایش ترشح هورمون‌های چربی سوز می‌شود و همچنین میزان چربی سوزی بعد از تمرین را تا ۴۷٪ نسبت به ورزش های معمولی افزایش می‌دهد.

0 پسندیده شده
زهرا افرادی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.