157

بهترین میان وعده برای کودک

|
0 دیدگاه
wdf_2216416

میان وعده‌ سالم یکی از سخت‌ترین کارهایی است که مادران کمتر قادر هستند برای کودکانشان انجام دهند، زیرا کودکان معمولا به‌دنبال مواد خوراکی شیرین و ظاهری جذاب می‌گردند.

اگر به دنبال آماده‌کردن یک وعده شیرین سالم برای فرزندتان هستید می‌توانید به‌ جای محصولات آماده که سرشار از مواد قندی و افزودنی است از موادی استفاده کنید که سالم هستند:

کنسرو میوه‌ها بدون قند اضافه

میوه‌های تازه؛ متخصصان تغذیه میوه‌های تیره رنگ مانند انواع توت‌ها را توصیه می‌کنند که ویتامین‌ها و مواد معدنی بیشتری دارند. این میوه‌ها حاوی رسوراترول، یک آنتی‌اکسیدان قوی هستند که خواص ضدسرطانی دارند و برای سلامت قلب خوب اند.

میوه‌های خشک شده همچون کشمش و توت

ماست شیرین نشده و کم کالری

خرما، یک میوه خشک مناسب برای برطرف کردن میل به شیرینی است که می‌توان در طول روز از آن استفاده کرد.

سیب‌زمینی شیرین از مغذی‌ترین سبزیجات به شمار می‌رود زیرا حاوی مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی و شامل ویتامین های A، B۶، C و فولات است. همچنین شما می‌توانید چیپس سیب زمینی پخته شده در خانه درست کنید که از میان وعده‌های سالم است.

0 پسندیده شده
دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.