55

با این روش سالم‌تر به نظر می‌رسید

|
0 دیدگاه
5000029

بنا به اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، یک پیاده روی ۲۰ دقیقه‌ای در طول روز برای بزرگسالان بین سنین ۱۸ تا ۳۴ سال، ضروری به نظر می‌رسد و این میزان در هفته تقریباً ۱۵۰ دقیقه است.

علاوه بر این سایر فعالیت‌های هوازی مانند ورزش‌های قدرتی حداقل دو روز در هفته باید انجام شود.

خاموش کردن گوشی هنگام اضطراب می‌تواند منجر به کاهش فشار بر روی چشم و همچنین کاهش میزان استرس شود.

استفاده از روش‌های تمرکز حواس و مدیتیشن راهی است که به گفته محققان دانشگاه هاروارد، کمترین میزان استرس را در بدن باقی می‌گذارد. این روش‌ها باید ۲۷ دقیقه در هر روز دنبال شود.
خواندن کتاب یا مقاله از بین بردن افسردگی و افزایش تعاملات اجتماعی را به همراه دارد.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید علاوه بر این که میزان «ویتامین دی» بدن را تأمین می‌کند، عملکرد شناختی را افزایش می‌دهد و با کاهش میزان استرس نیز در ارتباط است.

نوشیدن هرچه بیشتر آب یعنی به میزان هشت لیوان در طول ۲۴ ساعت، منجر به کاهش میزان استرس و خواب بهتر شبانه می‌شود.

تماشای کمتر تلویزیون در کنار ۷ تا ۸ ساعت خواب مفید شبانه روز، خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد و تعجب آور است که با افزایش سطح امید به زندگی نیز ارتباط دارد.

1 پسندیده شده
زهرا افرادی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.