Notice: Undefined property: wpdb::$get_charset_collate in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-includes/wp-db.php on line 618

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 510

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 525
کاهش وزن آسان بدون رژیم های طاقت فرسا
453

کاهش وزن آسان بدون رژیم های طاقت فرسا

|
0 دیدگاه

اگر می خواهید وزنتان را به آسانی پایین بیاورید نیازی به رژیم های سخت ند اریدد کافی است یک جستجو ساده انجام دهید تا با رژیم های  کاهش وزن زیادی مواجه شوید که همه وعده لاغری و کاهش وزن در کمترین مدت  و با بهترین نتیجه  به شما ارائه دهد.

انواع و اقسام روش هایی که به آسانی بتواند شما را لاغر کند. اما لاغر شدن با این‌گونه رژیم‌ها کار چندان ساده‌ای نیست زیرا اصولا این رژیم‌ها یا بسیار سخت و طاقت‌فرسایند و یا پس از کم‌کردن چند کیلو در ابتدا بی‌اثر می‌شوند و شما را نا امید می‌کنند.
اما اگر به دنبال آن هستید که تناسب اندام همراه همیشگی شما باشد باید با تغییر عادات و سبک زندگی خود رویکردی را در پیش بگیرید که ضمن آنکه سخت و عذاب آور نباشد بتوانید در دراز مدت با کاهش کالری دریافتی و افزایش سوخت و ساز بدن به اهداف تناسب اندام خود دست‌یابید در این مطلب برای شما چند ترفند آورده‌ایم که به راحتی و بدون رژیم گرفتن به تدریج شما را لاغر می‌کنند.

از غذا خوردن لذت ببرید

یکی از روش‌ها برای کم کردن وزن و لاغر شدن آسان لذت بردن از غذا است یعنی که هنگام صرف وعده‌های غذایی همه‌ی حواستان بر روی غذا خوردن متمرکز کنید. با تمام وجودتان غذا را بو بکشید و تک تک لقمه‌های غذایی را در دهان‌تان مزه مزه کنید و آگاهانه قورت دهید و از آن لذت ببرید. زمانی که یاد بگیرید غذا را با تمام وجودتان حس کنید غذا را فقط برای پر کردن شکم نمی‌خورید. در این صورت ذهن و جسم شما کم‌کم می‌آموزد لذت غذا خوردن را با پرخوری و افراط خراب نکنید و به تدریج به سوی تناسب اندام و کاهش وزن گام بردارید.

به تدریج و کم‌کم مقدارغذای مصرفی خود را کاهش دهید

اگر عادت دارید ۲ کفگیر برنج بخورید نمی‌توانید یک شبه آن را به نصف کاهش دهید بلکه باید کم‌کم و به تدریج هر شب یک قاشق از غذایی که برای خودمی‌کشید کم کنید. همینطور درباره صبحانه خوردن اینکه به طور ناگهانی آن را به نصف کاهش دهید بسیار سخت است اما اگر لقمه لقمه از مقدار غذای خود کم کنید کار را برای خود بسیار راحت‌تر کرده‌اید و پس از مدتی بدون آنکه متوجه شوید خوتهید دید میزان غذای مصرفی خود را به نصف کاهش داده‌اید و باید بشقاب‌های بزرگ غذایی‌تان را با بشقاب‌هایی با سایز کوچکتر جایگزین کنید و یک قدم بزرگ و تاثیرگذار به سوی تناسب اندام برداشته‌اید.
غذای خود را کاملا بجویید

تاثیر جویدن غذا در لاغری

جوییدن یک روش بسیار مفید برای لاغرشدن آسان است با خوب جویدن هم مزه‌ی غذا را بهتر خواهید فهمید، هم به هضم غذا کمک می‌کنید و هم به مغز خود فرصت کافی می‌دهید تا احساس سیری را دریافت کند و پیش از آنکه به خود بیایید شما حجم زیادی کالری بلعیده نباشید.

وعده‌های غذایی را حذف نکنید

هیچوقت از هیچکدام از وعده‌ی غذایی و به‌خصوص صبحانه صرف‌نظر نکنید زیرا اینکار سبب پرخوری و مصرف کالری بیشتر در وعده‌های غذایی بعدی شما می‌شود.

سبزیجات بیشتری مصرف کنید

نتایج تحققات دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد مصرف زیاد گوشت قرمز و گوشت‌های فراوری شده نقش مهمی در افزایش وزن دارد اما حالی ‌که یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات و فیبر کمک زیادی به کنترل وزن می‌کند. زیرا علاوه بر آنکه حجم معده شما را پر می‌کند و از پرخوری جلوگیری می‌کند به ثبات سطح قند خون نیز کمک کرده و در عین‌حال بدن برای هضم آنها باید کالری بیشتری بسوزاند.

[click_like post_id='47827']

دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.