240

روش هایی برای افزایش میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی

|
0 دیدگاه

با استفاده از روش های زیر میتوانید میوه هارا در رژیم غذایی خود جای دهید.

* از میوه ها وسبزیجات رنگارنگ استفاده نمایید.

*میوه ها و سبزیجات را به غذاهای مورد علاقه خود اضافه نمایید. مانند سبزیجات را در کنار پیتزا قرار دهید و یا در کنار غذای مورد علاقه خود یک تکه میوه بگذارید.

* میوه هاو و سبزیجات را به غذای پخته یا کبابی، اضافه نمایید. همچنین می توانید سبزیجات را به ماکارونی یا املت اضافه نمایید.

* سعی نمایید سبزیجاتی مثل گوجه فرنگی ، کلم بروکلی یا گل کلم را برشته کنید. در معرض حرارت زیاد قرار گرفتن این مواد غذایی سبب می شود طعم شیرین بیشتری پیدا کرده و طعم تلخ آنها کاهش یابد.

* از روش های پخت سالم غذا تبعیت نمایید. روش هایی مانند آب پزکردن و کبابی کردن مواد غذایی روش های مناسب برای پختن می باشند. سعی کنید از روغن های اشباع و ترانس به میزان کمتری استفاده نمایید.

0 پسندیده شده

دانیال میکائیلی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.