Notice: Undefined property: wpdb::$get_charset_collate in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-includes/wp-db.php on line 618

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 510

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 525
برای قدرت عضلات کربوهیدرات مصرف کنیم یا پروتئین؟
231

برای قدرت عضلات کربوهیدرات مصرف کنیم یا پروتئین؟

|
0 دیدگاه

در پاسخ به این سوال باید گفت که کربوهیدرات ها از طریق سیستم گلیکولیتیک باعث تولید ای تی پی خواهد شد که در کنار سیستم فسفاژن تکمیل کننده نیاز انرژی درتمرینات مقاومتی است.

برای قدرت عضلات کربوهیدرات مصرف کنیم یا پروتئین؟

در واقع این نیاز وقتی بیشتر احساس می شود که یک بدنساز برای سه یا چهار روز کربوهیدرات دریافتی خود را قطع کند . در این شرایط وزنه زدن واقع سخت می شود که بسیاری از افرادی که مسابقه می دهند.

این شرایط را در هفته های پایانی که در رژیم کامل هستند احساس می شود به گونه ای که شخص با مصرف انواع مکمل ها و استفاده از پروتئین با لا و حتی استروئید ها و پپتید ها باز نمی تواند وزنه های خوبی را جابه جا کند .

اما نقش پروتئین ها در قدرت چیست؟

نقش پروتئین ها مربوط به همان جلسه تمرینی نیست بلکه مربوط به افزایش قدرت در طولانی مدت است در واقع وقتی شما تمرین می کنید و باعث تخریب عضلات خود می شوید . از با استفاده از اسید های امینه عضلات خود بویژه پروتئین های انقباضی و ساختاری عضلات خود را قطور تر بازسازی خواهید که تا بتوانند نیروی بیشتری را تولید کنند

مثل انکه قدرت پرس سینه ای شما طی یکسال ده کیلو اضافه شود .

[click_like post_id='101687']

از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.