Notice: Undefined property: wpdb::$get_charset_collate in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-includes/wp-db.php on line 618

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 510

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/salamati.ir/httpdocs/wp-content/plugins/doctor-profile/includes/helpers.php on line 525
جلوگیری و درمان کمردرد بابهترین راه های طبیعی
208

جلوگیری و درمان کمردرد بابهترین راه های طبیعی

|
0 دیدگاه

جلوگیری و درمان کمردرد بابهترین راه های طبیعیReviewed by Mim admin on Dec 24Rating:

جلوگیری و درمان کمردرد بابهترین راه های طبیعی

با توجه به مطالعات اخیر، برای بیشتر اشخاصی که بخاطر درد پشت و گردن به اورژانس مراجعه می‌کنند، داروهای مسکن قوی تجویز می‌شود. گاهی اوقات یک نسخه‌ی کوتاه مدت مسکن، کافی است، اما اکثر اوقات بهترین کار، بررسی شیوه‌ی زندگی و انتخاب یک روش طولانی مدت برای سلامتی است.

در این مطلب از ایران مادام به دلایل کمر درد و اشاره به بهترین راه ها برای درمان و جلوگیری طبیعی از کمر درد اشاره مینماییم .بعنوان یک جراح ستون فقرات، معتقدم که سلامتی ستون فقرات بشدت تحت تاثیر دنیای درون و بیرون شخص و سلامتی جسمی و روحی او قرار دارد. روش من هنگام درمان بیماران، در نظر گرفتن سلامتی کل بدن برای کاهش نیاز به مسکن یا عمل جراحی است.

۱. در مورد افکارتان، فکر کنید

انعطاف پذیری عصبی، نظریه‌ای است که علم اعصاب مدرن از آن حمایت می‌کند. این نظریه می‌گوید هنگامیکه ما فکر می‌کنیم یا کاری را انجام می‌دهیم، مسیرها و اتصالات جدیدی در مغز ما ایجاد می‌شود. به عبارت دیگر، مغز، سیم کشی می‌شود.

مردم باید مراقب این باشند که به افکار خاصی اجازه ندهند که به مدت طولانی در مغزشان وجود داشته باشد، و هنگام انتخاب فعالیتی که در آن شرکت می‌کنند، احتیاط کنند. همزمان با تفکر هدفمند و مشخص، تفکر منفی وارد سیم کشی مسیرهای عصبی می‌شود.

بعنوان یک جراح ستون فقرات، هیجان انگیز است که فکر کنید مردم می‌توانند مسیرهایی که مغز آنها را می‌سازد، تغییر دهند و اینکار، تاثیر خاصی بر عملکرد گردن و قسمت پشت بدن دارد!

۲. مراقبه کنید

یک جلسه مدیتیشن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای در روز می‌تواند به روند آرام کردن بدن و ذهن کمک کند و در عین حال به شما امکان ارتباط با جهان اطرافتان را بدهد.مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مدیتیشن با افزایش اکسیژن رسانی به مغز، بهبود هوشیاری، کنترل هیجان، سیم کشی مجدد مغز، افزایش حجم مغز، و عملکرد بهتر قلب، ریه‌ها، تمایلات جنسی، مشخصه‌های هورمونی و کاهش درد و التهاب ستون فقرات مرتبط است.

۳. عضلاتتان را بسازید

عضلات مرکزی بدن قوی‌تر، باعث طرز ایستادن و قرار گرفتن بهتر بدن و حفاظت از ستون فقرات می‌شود. ضعف عضلات مرکزی بدن نیز عمدتا منجر به مشکلات تعادلی می‌شود، زیرا داخلی‌ترین عضله‌ی مرکزی بدن، در کنار ستون فقرات قرار دارد و آن را تقویت می‌کند.من توصیه می کنم که در هفته،دو یا سه جلسه عضله سازی در برنامه‌ی ورزشی‌تان جای دهید.

این کار، عضلات ستون فقرات شما را تقویت می‌کند و با بالا رفتن سن، از انعطاف پذیری و تعادل ستون فقرات شما محافظت می‌کند.

۴٫ هر شب، ۷ تا ۸ ساعت بخوابید

خواب، یک عامل بسیار مهم در پیشگیری و کاهش درد کمر است. یک جای مخصوص برای خودتان آماده کنید: برای حداکثر راحتی، یک تشک و بالش مناسب انتخاب کنید، از پرده برای جلوگیری از ورود نور بیرون استفاده کنید، درجه حرارت اتاقتان را طوری تنظیم کنید که خنک باشد و از استفاده از وسایل الکترونیکی بپرهیزید.

بخاطر گرانش زمین، دیسک‌های ستون فقرات ما در روز، مقداری از آب و قد خود را از دست می‌دهند. هنگامیکه می‌خوابیم، این بار گرانشی برداشته می‌شود و دیسک‌های ما می‌توانند آب کافی جذب کنند، و دوباره کشیده شوند.

[click_like post_id='101548']

از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.