426

ادعای شگفت‌انگیز دانشمندان؛

|
2 دیدگاه

دانشمندان سوئدی مدعی شدند که آزمایشات در بیماران دچار سرطان مثانه، نتایج امیدوار کننده‌ای داشته است و آنها معتقدند که این ماده – که به اصطلاح «هملت» (Hamlet) گفته می‌شود – همچنین می‌تواند با سرطان رحم و سرطان روده مبارزه کند.

شیر مادر، سرطان را درمان می‌کند!؟

«هملت» تنها به سلول‌های سرطانی حمله می‌کند، بنابراین هیچ کدام از عوارض جانبی فلج‌کننده‌ی شیمی درمانی را هم ندارد.پس از اینکه دانشمندان دریافتند که به گفته‌ی آنها، شیر مادر دارای ماده‌ای جادویی و سحرآمیز است و می‌تواند سلول‌های کشنده را بدون آسیب به سلول‌های سالم از بین ببرد، شیر مادر در شُرُف بکارگیری برای مبارزه با سرطان قرار گرفته است.

این متخصصان مدعی هستند که «هملت» تنها به سلول‌های سرطانی حمله می‌کند، بنابراین هیچ کدام از عوارض جانبی فلج‌کننده‌ی شیمی درمانی را هم ندارد.

پروفسور کاترینا اسوانبورگ (Catharina Svanborg) که این کشف اولیه را انجام داده است، روز یکشنبه به دیلی میل گفت: «چیزی جادویی و سحرآمیزی در مورد توانایی «هملت» برای هدف قرار دادن سلول‌های تومور و از بین بردن آنها وجود دارد.»وی همچنین گفت، وقتی که او به دنبال یافتن آنتی بیوتیک‌های جدید بود، این ماده را به طور تصادفی کشف کرده است.

این ایمونولوژیست اظهار کرد: «در حین انجام یک آزمایش، ما نیازمند حضور سلول‌های انسانی و باکتری بودیم و ما سلول‌های سرطانی انسان را برای دلایل عملی انتخاب کردیم. در کمال تعجب، وقتی که ما این ترکیب از شیر را اضافه کردیم، سلول‌های تومور از بین رفتند. این کشف، کاملاً یک نعمت غیر منتظره بود.»

خانم اسوانبورگ در ادامه گفت که شیر مادر حاوی پروتئین‌های آلفا لاکتالبومین است که به محض ورود به معده، به یک عامل ضد سرطان تبدیل می‌شود.

این پژوهشگر دانشگاه لوند، از آزمایشاتی پرده برداشت که نشان می‌دادند، بیماران مبتلا به سرطان مثانه در ظرف چند روز، سلول‌های مرده‌ی سرطانی را از طریق ادرار دفع می‌کردند. گویا حالا می‌توان گفت که بیماران سرطانی به یک داروی نجات‌بخش، آن هم به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

2 دیدگاه

توسط: محمد علی

سلام
مطالب شما خوب و مفید است . انشالله بهتر بشود . ممنون

توسط: معصومه حیدری

سلام .زنده باشید.ممنون

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.