116

کلید طلایی تناسب اندام با رژیم غذایی و ورزش

|
0 دیدگاه

خیلی از افراد هستن که دوست دارن که خوش تیپ باشن و این خیلی خوبه هم از لحاظ سلامتی هم زیبایی و شاید خیلیامون هم به این موضوع فکر کرده باشیم که برای تناسب اندامم دیگه دیر شده و باید زودتر شروع می کردم اما در حالیکه این طور نیست و در هر زمانی میشه از دو مهره رژیم و ورزش برای تناسب اندام استفاده کرد.

کلید طلایی تناسب اندام با رژیم غذایی و ورزش

در مورد رژیم غذایی این نکته رو فراموش نکنید که باید میزان کم خورد بلکه باید به اندازه خورد برای این منظور استفاده از یک برنامه غدایی تحت نظر یه کارشناس در مرحله اول میتونه مفید باشه . بیاید و عادت بد ۳ وعده غذای سنگین خوردن رو بذارید کنار و روزی ۷-۸ وعده سبک کالری مصرف کنید، اینجوری هم خودتون لذت میبرید و هم بدن کالری اضافه ای نمیگیره که بخواد به صورت چربی ذخیره کنه.

 همیجور مصرف نمک رو هم ر نظر بگیرید و خدایی نکرده نمک رو غذا نپاشید، چراکه نمک باعث میشه متابولیسم بدنتون کم بشه.  فودی خیلی اصرار داره که حتما حتما آب بخورید اگه یادتون باشه قبلا هم یه پست درباره آب خوردن قبل صبحونه داشتیم که اونجا تاثیر خوردن آب روی سلامتی و تناسب اندام رو گفتیم.

اما فارغ از اون پست شما باید بدونید که آب خوردن باعث میشه که زود احساس گرسنگی نکنید، لاغر بشید، چربیهاتون رو راحت تر آب کنید و ….

در کنار غذا هم ورزش کردن حتی ۱۰ دقیقه و حتی از نوع ورزش های سبک خیلی موثره. همینجور که خودتون میدونید و قبلا هم  پست گذاشتیم و صحبت کردیم باید ورزش منظم باشه، هرچند ما تاکید داشتیم که شنا ورزش خوبیه ولی شما هر ورزشی که دوست دارید رو انجام بدید ولی صبورتر باشید.

هیچ موقع فکر نکنید دیرشده و حتی اگه چربی هاتون انباشته شده و بیخیال شدید، سخت در اشتباهید. اصلا همین حس که من چاقم و نمیتونم خودش باعث میشه نتونید به تناسب اندام مورد نظر خودتون برسید. ما هواتونو داریم و با غذاهای رژیمی و ورزش و راهکارهای مناسب همیشه کنارتون هستیم.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.