244

چه‌گونه فیس خود را چاق کنیم

|
0 دیدگاه

بعضی از اشخاص اندام های بسیار خوشگل و خیر و خوبی دارند اما متاستفانه صورت آنان فراوان لاغر است و به هیچ عنوان زیبایی ندارد . زیرا شکل قشنگ یکی نکاتش دسته داشتن است و مقداری چاق به قول دارای اسم و رسم صورت بازاری داشته باشه .

چه‌گونه فیس خود را چاق کنیم

 تپل کردن رخ با یوگا

شما با تمریناتی بی آلایش و ملایم می‌توانید جریان خون در صورت و نوع ها را تحریک کرده و فیس تان را جوان خیس نشان دهید . هر چند با این راه ها چربی و یا پوست بیشتری برروی انواع شما بیش تر نمیشود , البته بعداز اجرای این طرز انواع شما تپل خیس به حیث می رسد .

– راست نشسته و کتف های خود را راحت فرمائید . سینه تان را خارج داده و فشار برروی بالاتنه را کاهش دهید .
– کمی دهان خود را گشوده کرده و لبهایتان را طوری توده نمائید که دندان ها مشخص نباشند بدنسازی .
– مقداری گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک تراز و تا دندان مولر عقب بکشید .
– موقعیت حاصل شده برروی صورتتان را برای بازه زمانی ۳۰ ثانیه محافظت کنید . بایستی کشیده شدن ماهیچه های باطن گونه و دهن را شم نمایید . به ندرت شرایط را رها کرده و به صورت عادی برگردید .

غذاهای پرکالری و مقوی بخورید .

غذاهای نشاسته ای و پرکالری مانند نان , برنج , پاستا و سیب زمینی مورد های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند . مصرف روغن زیتون و روغن بزرک نیز منجر چاق شدن صورت میگردد و نیز برای تندرست تن زیان آور نیست . خوردن تنقلات نیز کالری زیادی به بدن وارد می کند البته از نظر تندرست به هیچ وجه توصیه نمیشود چرا که منجر به ارتقا کلسترول خون و چاقی صورت می گردد .

چاق کردن نوع ها با نیشگون

به آرامی نیشگون های ریز از بالا و ذیل نوع خویش بگیرید . بشگون های کوچک باعث ورم و آسیب دیدگی نمی شود البته منجر سرخ شدن طبیعی نوع ها و درخشان تر نشان داده شدن آن میشود .

ساخت هورمون کورتیزول را در بدنتان ارتقاء دهید

ایجاد هورمون کورتیزول را در بدنتان ارتقا دهید به این دلیل‌که سوخت و ساز را کم می نماید . پیاده روی با سرعت زیاد , وزنه برداری , نرمش های کششی سبب ترشح این هورمون میگردد . کورتیزول هورمونیست که وقتی که تن خسته است ترشح می شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش میدهد . مراقب باشید زیاد از حد نیز خودتان را خسته نکنید به این دلیل‌که برای سالم مضر است .

دسته هایتان را مرطوب فرمائید

از مرطوب کننده های صورت و یا کرم های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خویش را میشویید , برروی اشکال خویش استفاده نمایید . اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی کم آب شده و آن را از روی رخ خود نشویید .

– در حالتی‌که احتمالا , از کرم های نرم کننده به کارگیری نمائید . این کرم ها سبب مرطوب شدن نوع ها و بهبود شرایط جراحت های روی پوست میگردند .
– چه بسا در‌حالتی که صبح ها دوش می گیرد , گشوده هم شب ها پیشین از خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و مرطوب کردن پوست را تا پس از حمام صبح به تاخیر نیاندازید .

هر روز ۸ لیوان آب بنوشید .

آب , سموم بد و باکتری هایی که باعث ساخت بیماری ها و کاهش وزن بدن میشوند را از لا‌به‌لا می برد . آب امداد می‌نماید که تراز گلوکز خون در حد ارگانیک کنترل شود و احتمال پیدایش دیابت را کاهش میدهد .

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.