140

۱۰ دقیقه پیاده روی در جلوگیری از نفخ

|
0 دیدگاه

نفخ‬ ‫شکم‬ و بالا آمدن آن نشانه‌های نفخ وحشتناک است. بعد ازهر وعده غذا حداقل ۱۰ دقیقه پیاده‌روی داشته باشید.

۱۰ دقیقه پیاده روی در جلوگیری از نفخ

بسیاری افراد پس از آنکه از پای سفره بلند می‌شوند سریع پشت میز کار می‌نشینند یا شروع به تماشای تلویزیون می‌کنند اما ۱۰ دقیقه پیاده روی در خانه می‌تواند باد غذا را کاملا از بین ببرد. تند غذا خوردن را فراموش کنید. سریع خوردن غذا و فرو بردن خوراکی‌ها بدون توجه به عملی که انجام می‌دهید باعث می‌شود تا هوای زیادی وارد روده شما شود. جمع شدن هوا سبب به وجود آمدن باد و نفخ خواهد شد.

دمنوش‬

راه دیگر از بین بدن باد خوراکی‌های مختلف نوشیدن چای و دمنوش‌های گیاهی است. یک فنجان چای نعنا، بابونه و رازیانه می‌تواند باد معده شما را برای همیشه نابود کند.

‏غلات‬ ‏سبوسدار

خوراکی‌های فیبری می‌توانند در عرض چند دقیقه تمام باد معده شما را از بین ببرند. استفاده از نان سنگک یکی از این موارد است که باید در نظر داشته باشید.

ترک لبنیات

شیر از جمله لبنیات است که ایجاد باد می‌کند ولی به خاطر شیر نیازی نیست به‌طور کلی لبنیات را فراموش کنید.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.