115

مهم‌ترین گام برای کاهش وزن

|
0 دیدگاه

اگر به دنبال این هستید صبحانه سالم و پرانرژی میل کنید، باید روزتان را با خواکی‌های شروع کنید که سالم است و شما را برای مدت زمانی طولانی سیر نگاه دارد.

 مهم‌ترین گام برای کاهش وزن

بهترین راه برای جلوگیری از گرسنگی هنگام صبح (که معمولا باعث می‌شود به خوراکی‌های ناسالم  مثل کیک و شیرینی‌ روی ببرید)، مصرف صبحانه‌ای سرشار از پروتئینو فیبر بالا است. چنین صبحانه‎‌ای حس گرسنگی را در شما کاهش ‌می‌دهد و برای مدت زمان طولانی‌تری شما را سیر نگاه می‌دارد.

ما برای شما چند توصیه داریم تا بتوانید با مصرف آن برای مدت زمانی طولانی سیر بمانید.

۱ ḵwynlạ

کوینلا یک ماده مفید برای صبحانه است. این ماده غذایی حاوی پروتئین بسیار بالا (حدو ۸ گرم در فنجان) و همین‌طور فیبر است، پس می‌تواند برای مدت زمانی طولانی شما را سیر نگاه دارد.

۲ غلات صبحانه (برشتوک)

غلات صبحانه مدت طولانی است که به عنوان خوراکی سالم برای صبحانه بین افراد محبوبیت دارد و سرشار از پروتئین و فیبر است. برای جلوگیری از گرسنگی می‌توانید غلات را با کره بادام زمینی‌ یا خشکبار ترکیب و میل کنید.

۳ نان تست آووکادو

یک صبحانه بسیار خوشمزه و سالم محسوب می‌شود. آووکادو سرشار از چربی‌های بسیار مفید است و در حدود ۱۰ گرم پروتئین دارد که شما را سیر نگه می‌دارد. نان‌ را تست کنید و آووکادو را با قاشق له‌ کنید و روی آن بمالید و همراه با پنیر نوش جان کنید.

۴ تخم مرغ

تخم مرغ‌ یکی از مهم‌ترین مواد غذایی است که می‌توانید برای صبحانه میل کنید. تخم مرغ همچنین یک منبع سرشار از پروتئین‌های ضروری در بدن است که قیمت مناسبی نیز دارد.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.