128

ورزش سلامتی را به شما هدیه میدهد

|
0 دیدگاه

کاملا قابل فهم است که همه اهل صبح زود نیستند و برای بیدار شدن از خواب مشکل دارند  اما زود از خواب بیدار شدن و تحرک داشتن واقعا می‌تواند یک راه بسیار خوب برای آغاز روز باشد.

ورزش سلامتی را به شما هدیه میدهد

بهترین زمان برای ورزش کردن به شرایط بدنی و زمان بندی روزانه بر می‌گردد اما خیلی از حرفه‌ای‌ها بر این عقیده هستند که صبح بهترین زمان ورزش کردن است. رفتن به باشگاه در پایان روز وقتی‌ که کاملا خسته هستید و انرژی‌ کافی‌ ندارید سخت تر به نظر می‌رسد. پس اگر تصمیم به صبح زود بیدار شدن  و رفتن به باشگاه دارید، روش‌های زیر را امتحان کنید.

۱. قبل از رفتن به باشگاه و در صبح از ماشین یا اتوبوس استفاده نکنید و با دوچرخه یا پیاده به باشگاه بروید.

۲. برای بیدار شدن حتما دو بار زنگ ساعت یا موبایل بگذارید با فاصله ۱۵ دقیقه تا خواب نمانید. احتمال بسیار زیادی دارد که بعد از زنگ اول از خواب بیدار شده و مجددا به خواب بروید و خواب بمانید پس حتما فراموش نکنید که دو تا سه بار آلارم از خواب بیدار شدن داشته باشید.

۳. شب زودتر به خواب بروید و برای روز بعد آماده باشید. وسایل تمرینی و ورزشی خود را از قبل جمع کنید تا صبح دچار گیجی و سر درگمی نباشید. اگر مثلا ساعت ۱۰ یا ۱۱ به خواب بروید، ۶ یا ۷ صبح بیدار شدن برای شما سخت نخواهد بود.

۴. بعد از بیدار شدن، سریع پرده ها را کنار بزنید و حتی موسیقی روشن کنید.

۵. خوردن صبحانه کافی‌ و مغذی رمز اول پر انرژی‌ بودن است. زمان کافی‌ برای صرف صبحانه در نظر بگیرید، یک مخلوط میوه و شیر مثل شیر موز و کمی‌ توت فرنگییا تمشک یک شروع فوق‌العاده‌ برای روز شما خواهد بود.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.