87

يك روش بسيار كارآمد برای ماهيچه هاي شكم شما

|
0 دیدگاه

موضوع اين مقاله کاهش چربي یه صورت موضعی نيست چرا كه به خوبی مي‌دانيم اين موضوع شدنی نيست و کاهش وزن فقط در يك ناحیه عملا ممكن نيست.

يك روش بسيار كارآمد برای ماهيچه هاي شكم شما

تركيب تمرينی فشرده كه در اين مقاله به آن پرداخته شده است  توسط متخصصين تمرين و ورزش به عنوان يك روش بسيار كارآمد تمركز روی ماهيچه شكمی معرفی شده است. اين تمرينات باعث كاهش بافت چربی كل بدن شده و همينطور باعث تقویت ماهيچه شكمی مي‌شود.

هر حركت را حداقل سی ثانيه قبل از شروع حركت بعدی انجام دهيد. بعد از انجام دادن همه تمرينات يك دقيقه استراحت كنيد و سپس تمرينات را تكرار كنيد.

پرش پروانه: پاها را به اندازه عرض شانه باز كنيد و به مدت سي ثانيه و به تناوب دستها را از سمت پهلو تا بالای سر با سرعت حداكثر حركت دهيد. اين حركت تمامی بدن شما را درگير خود مي‌كند و ضربان قلب شما را به سرعت بالا می‌برد.

حركت چاقو ضامن دار: روی زمين به پشت دراز بكشيد و زانوی راست خود را خم كنيد و پای چپ خود را مستقيم دراز كنيد.

دست چپ شما بايد مستقيم در كنار بدن شما قرار بگيرد و دست راست شما بايد مستقيم بالای سر شما باشد.در اين حالت عضلات شكم خود را منقبض كنيد، پای چپ خود را بدون خم كردن زانو بالا بياوريد و در اين حالت سعی كنيد با انگشتان دست راست به انگشتان پاي خود برسيد. اين حركت را با پای مخالف تكرار كنيد. ١٥ بار برای هر پا تكرار كنيد.

حركت پلانك پهلو: در حالت پلانك قرار بگيريد، يعني به پهلو دراز بكشيد و پاهای خود را به موازات و مستقيم روی هم قرار دهيد. حالا با فشار به عضلات پهلو از زمين و بدون خم كردن پاها جدا شويد؛ به نحوي كه تنها محل اتصال شما با زمین كنار پای چپ و آرنج دست راست باشد.

سعی كند كه آرنج شما هر چه بيشتر به موازات زير شانه شما باشد. اگر اين حركت دشوار بود مي‌تواند كف پای راست را روي زمين قرار دهيد. براي هر پهلو ١٥ بار و در حالت پلانك ١٠ ثانيه بمانيد.

حركت تركيبي شنا و پرش: اين حركت از حالت ايستاده و با پاهاي نزديك به هم شروع می‌شود، يك اسكوآت كامل انجام دهيد، به حالت شنا درآمده و دو بار پوش‌آپ (شنا) برويد، به حالت اسكوآت بازگشته ولي به جای ايستادن معمولی با پريدن به حالت ايستاده برگرديد، ٣٠ بار و در ٣ ست ١٠ تايی اين حركت را انجام دهيد.

حالا یک دقیقه استراحت کنید و تمرینات فوق را دوباره تکرار کنید.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.