113

از سالاد تن ماهی رژیمی بیشتر بدانید

|
0 دیدگاه

کم کردن وزن به حقیقت کار بسیار پیچیده‌ای است، اما خوش بختانه شدنی است اگر بدانیم که چگونه رژیم غذایی خود را کنترل کنیم.

از سالاد تن ماهی رژیمی بیشتر بدانید

به گفته متخصص تغذیه ما دکتر عیسی‌نژاد همه چیز در قدم اول از آشپز خانه منزل شما شروع می‌شود و اگر نتوانیم که میزان کالری دریافتی خود را کنترل کنیم لاغر شدن و حفظ سلامت و وزن مناسب بسیار مشکل خواهد بود.

در قدم اول با متخصص تغذیه مشورت کنید و یک برنامه غذایی و رژیم غذایی کنترل وزن دریافت کنید. قدم دوم تبدیل رژیم غذایی در آشپز خانه به غذای هست که میل می‌کنید.

این غذاها همه توسط متخصص تغذیه ما توصیه و به راحتی‌ قابل تهیه است و سعی‌ بر این شده که از ارزان‌ترین و راحت‌ترین دستورت غذایی استفاده شود.

خواص

سبزیجات باید در رژیم غذایی شما به وفور مصرف شوند چرا که تنها راه رساندن میزان کافی‌ مواد مغذی به بدن شما است و کالری بسیار کمی‌ دارند و درعین حال به خاطر داشتن فیبر بالا حس سیری را سریعتر در شما به وجود می‌‌آورند. از سوی دیگر دستگاه گوارش شما را تقویت و از بیماری‌های این بخش جلوگیری می‌کند.

تن ماهی‌ حاوی مقادیر فراوان اسید چرب امگا ۳ است که خواص ضد التهابی دارد و همینطور حاوی پروتین بسیار با کیفیت و تامین کننده نیاز روزانه شما به پروتئین است.

مواد لازم

۲۵۰ گرم تن ماهی‌ خام که در کنسرو با آب باشد نه با روغن

۲۰ گرم پیازچه خرد شده یا تره قرنگی

۲ قاشق غذا خوری جعفری خرد شده

۱ قاشق غذا خوری مایونز رژیمی‌

نصف قاشق چای خوری نمک

کمی فلفل سیاه

لیموی تازه

کالری: ۷۰۰-۸۰۰ کیلو کاری معادل شام یا ناهار کامل

زمان تهیه: ۱۰-۱۵ دقیقه

طرز تهیه: تمام مواد را داخل یک ظرف گود بریزید و به آرامی با قاشق مخلوط کنید. غذای شما حاضر است، نوش جان!

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.