208

راه داشتن شکم صاف و ماهیچه‌ای

|
0 دیدگاه

برای داشتن شکم صاف، کوچک کردن شکم، اصلاح شکل بدن و اعتماد به نفس بیشتر، حرکات تمرینی زیر را دو تا سه بار در هفته انجام دهید تا ماهیچه شکمی خود را تقویت کنید.

حرکت کلمپ

هدف: ماهیچه کمر، پهلو، داخلی‌ و خارجی‌ شکم

روی زمین دراز بکشید و دست‌ها و پاهای خود را مستقیم به سمت بالا بیاورید. سر، گردن و شانه خود را از زمین جدا کنید.
دست‌ها و پاهای خود را به آرامی باز کنید و به سمت زمین بیاورید ولی نگذارید که زمین را لمس کند. در همه حالات سر و شانه‌ها را در حالت اول حفظ کنید.
سپس به حالت اول برگردید.
برای ۱۰ تا ۱۲ بار این حرکت را تکرار کنید.

ویپر پلانک

هدف: ماهیچه کمر، شکم، باسن و پاها
به حالت پلانک روی زمین دراز بکشید، به نحوی که دست‌ها و پاهای شما تعادل شما را حفظ کند.
پای راست خود را از پشت تا جای که می‌توانید بالا بیاورید، سپس به سمت پایین آورده بدون اینکه زمین را لمس کنید و این بار پای خود را به پهلو باز کنید.
این کار را با پای مخالف نیز انجام دهید.
برای ۱۰ تا ۱۲ بار این حرکت را انجام دهید.

اسپرینکلر

هدف: ماهیچه کمر، پهلو، شکم
روی زمین نشسته و پاهای خود را دراز کنید، پاها را تا جایی‌ که می‌توانید بکشید من‌ به هم بچسبانید. کمر خود را در زاویه ۴۵ درجه قرار داده و دستان خود را به دو طرف باز کنید.
در این مرحله با یک دست دست مخالف را لمس کنید و این حرکت را با دست مخالف تکرار کند.
برای ‌ست ۱۰ تا ۱۲ تایی این کار را تکرار نمائید.

1 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.