217

میان‌وعده های سالم و رژیمی

|
0 دیدگاه

مصرف غذای سالم به این معنی نیست که باید از خوردن غذاهای خوشمزه محروم شوید.

میان‌وعدهای سالم و رژیمی

در حقیقت میان وعده‌های خوشمزه و شیرین زیادی وجود دارد که در عین این که کم کالری، سالم و سرشار از ویتامین هستند؛ طعمی بسیار عالی‌ نیز دارند. در این مطلب تعدادی از این خوراکی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

گیلاس یخ زده

خوردن گیلاس یخ زده یک روش بسیار خوب و خوش مزه برای برطرف کردن میل خوردن شیرینی است. یک فنجان بزرگ از این میوه فقط ۱۰۰ کالری انرژی‌ دارد و به شما حس بسیار خوب خوردن یک شیرینی خوشمزه را می‌دهد.

تخم شربتی

تخم شربتی از بهترین کاهش دهند‌ه‌های طبیعی اشتها محسوب می‌شود. به‌خاطر وجود ترکیبات خاصی از پروتئین و چربی‌ و فیبر بسیار زیاد می‌توانید آن را به مخلوطشیر و موز اضافه کنید. این دانه یک ترکیب کرم مانند به نوشیدنی شما می‌دهد که بسیار هوس‌انگیز است.

 شکلات تلخ

مصرف یک تا دو تکه شکلات تلخ در طول روز در کنترل احساسات و کاهش میل به شیرینی شما کمک بسیاری می‌کند.

بادام بوداده با عسل

این خوراکی یکی‌ از تنقلات بسیار محبوب و خوشمزه است؛ و حاوی چربی مفید، آنتی اکسیدان و ترکیبات باز کننده عروق است. میزان یک مشت از این آجیل خوشمزه شما را سیر می‌کند و حس خوبی‌ به شما می‌دهد.

ماست با مقدار فراوان توت فرنگی‌

تعداد کمی‌ از میوه‌ها در طبیعت وجود دارد که به اندازه توت فرنگی‌ خوشمزه باشند. کمی‌ ماست کم‌چرب را با یک کاسه توت فرنگی‌ مخلوط کرده و میل کنید؛ و بدون نگرانی از کالری از خوردن آن لذت کافی‌ را ببرید.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.