101

عضله سازی سریع با ۷ سبزی فوق العاده

|
0 دیدگاه

تغذیه ای سالم را برای عضله سازی سریع انتخاب کنید تا از عوارض روش های غیر اصولی در امان باشید. متخصصان تغذیه برخی از سبزیجات را منبع غنی پروتئین معرفی می کنند که مصرف آنها توصیه شده است.

۷ نوع سبزی که غنی از پروتئین می باشد

آیا می خواهید عضلات خود را بدون مصرف گوشت پرورش دهید یا با سبزیجات عضله سازی سریع را انجام دهید؟ پس مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید.

اگر شما از سبزیجات برای رشد و پرورش عضلات بدنتان استفاده می کنید و اطرافیانتان به شما دائما در حال سرزنش کردن این می باشند که هرگز با سبزیجات نمی توانید این کار را انجام دهید درست است؟ خب اصلا نگران این نباشید، چون چند نوع سبزی در رشد عضلات نقش به سزایی را ایفا می کنند.

اکنون تصور کنید که شما یک گیاه خوار هستید و زمان زیادی را در باشگاه می گذرانید و برای داشتن سیکس پک تمام تلاش خود را به نحو احسنت انجام می دهید.

با این حال، رشد و پرورش ساختمان ماهیچه هایتان کند به نظر می رسد، نسبت به افرادی که برای رشد و پرورش ساختمان ماهیچه هایشان از گوشت و تخم مرغ استفاده می کنند. در واقع این یک حقیقت میباشد، زیرا که گوشت و تخم مرغ منبع مستقیم پروتئین می باشند و در ساختن عضلات کمک می کنند و زمان کمتری را می گیرند.

اما اگر از سبزیجات استفاده کنید درست است که زمان زیادی طول می کشد تا عضلات بدن شما ساخته شوند، ولی مضرات گوشت و تخم مرغ را ندارند.

۱٫ جوانه یونجه : 

یک فنجان جوانه ی یونجه حاوی ۳۳ گرم پروتئین می باشد.مصرف آن ها به طور منظم نه تنها در ساختن عضلات کمک می کنند،بلکه در کم کردن سطح کلسترول نیز تاثیر دارند.

۲٫ اسفناج : 

 اسفناج منبع غنی از آهن می باشد و در خون سازی بدن بسیار تاثیر دارد و البته در ساختن عضلات مصرف آن اهمیت به سزایی دارند و یک فنجان اسفناج حاوی ۳۰ گرم پروتئین می باشد.

۳٫ کلم :

 کلم سرشار از فیبر می باشد و در کاهش وزن بسیار مفید می باشد و یک فنجان کلم حاوی ۷۰ گرم پروتئین می باشد و در تولید عضلات نقش فوق العاده ای ایفا می کند.

۴٫مارچوبه : 

یک فنجان مارچوبه حاوی ۱۳۴ گرم پروتئین می باشد و از آن به عنوان یک منبع گیاهی غنی پروتئین یاد می شود و به عضله سازی کمک می کند.

۵٫ کلم بروکلی : 

بسیاری از انسان ها از کلم بروکلی خوششان نمی آید و با توجه به مزه و طعم آن، یک فنجان از این کلم حاوی ۹۱ گرم پروتئین می باشد و در ساختن عضلات بسیار مفید است، به طوری که خوردن آن در ساعات معین و از پیش تعیین شده باشد.

۶٫ گل کلم : 

یکی دیگر از سبزیجاتی که غنی از پروتئین می باشند گل کلم است که یک فنجان از آن حاوی ۱۰۰ گرم پروتئین می باشد و در عضله سازی تاثیر خوبی دارد.

۷٫ قارچ : 

قارچ سفید منبع غنی از پروتئین می باشد، یک فنجان قارچ حاوی ۱۰۳ گرم پروتئین می باشد و گیاهی ایده آل در عضله سازی محسوب می شود.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.