98

چه مقدار ورزش کنیم تا بدن چربی بسوزاند

|
0 دیدگاه

امروزه بسیاری از افراد به دنبال این هستند که هرچه میتوانند از چربی های خود بکاهند.انواع ورزشها و برنامه های تغذیه ای را دنبال میکنند تا به هدف خود برسند بدون آنکه از قوانینی خواص پیروی کنند فقط میخواهند وزن کم کنند.

چه مقدار ورزش کنیم تا بدن چربی بسوزاند

البته این دسته از افراد مطمئنن به هدف خود نخواهند رسید.کاهش وزن از یکسری اصول و قوائد تشکیل شده است که اگر این اصول رعایت شود میتوانند به خواسته خود برسند.انتخاب ورزشی که برای دست پیدا مردن به هدف خود به سراغ آن میروید هم بسیار مهم است.

برخی ورزشها زودتر و برخی از ورزشها ممکن است دیرتر شما را به هدف برساند.دقت در انتخاب ورزش هم در رسیدن به هدف حائز اهمیت است.گرچه ۱۵ دقیقه ورزش کمی چربی می سوزاند، به طور کل ۳۰ دقیقه طول می کشد تا بدن به سراع ذخیره چربی های بدن برود.

اگر قصد دارید وزنتان را پایین بیاورید، باید ۳۰دقیقه تمرین با شدت متوسط مثل پیاده روی ، را سه روز در هفته در برنامه خود قرار دهید.

بهترین ورزش برای کاهش وزن کدام است، پیاده روی یا دو؟

یک مایل پیاده روی به همان اندازه یک مایل دویدن کالری می سوزاند. بعلاوه، پیاده روی فواید خاصی برای کاهش وزن دارد.نیمی از سوخت بدن در حین پیاده روی از چربی ها تامین می شود. اما طی دویدن، کمتر از یک سوم کالری های سوخته شده از چربی ها تامین می شود.

باید ببینید چه چیزهایی باعث تجمع چربی میشود بعد از آن بدنبال این باشید که چه مقدار ورزش کنیم تا بدن چربی بسوزاند .پیشگیری از تجمع چربی بسیار بهتر از تلاش برای از بین بردن آن است.برخلاف آنچه که تصور می کنید، مصرف گوشت یا شیرینی جات درصدی از چربی هایی که در بدن شما تجمع میکند را تشکیل میدهد.

مقصر اصلی همان سس سالادتان است که %۹ از چربی مصرفی شما را تشکیل می دهد.به جای سس سعی کنید از آبلیمو، فلفل و کمی نمک برای چاشنی سالاد استفاده کنید.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.