242

میل جنسی

|
0 دیدگاه

 سلامت هر انسانی می تواند در میل جنسی او تاثیر داشته باشد.

میل جنسی

از آنجایی که تغذیه و رژیم غذایی سالم و ورزش کردن مهم ترین عوامل در حفظ سلامت افراد هستند، نداشتن رژیم غذایی مناسب باعث اختلالات جنسی مانند (ناتوانی جنسی، فقدان میل جنسی، ناباروری و غیره) می شود.

میل جنسی از نظر پزشکی عبارت است از غریزه جنسی خود آگاه و ناخودآگاه و گوناگون و به عنوان میل جنسی، میل به لذت و رضایت مشخص می شود. تمایلات جنسی، نمونه دیگری از ارتباط حیاتی بین ذهن، بدن، روح و روان است و در نگاه اول جنس به نظر یک ماده فیزیکی است و به راه حل های فیزیکی بدن باید نگاه کرد.

ماهی سالمون (به خاطر داشتن سلنیوم و امگا ۳)، موز (به علت پتاسیم و فولات فراوان موجود در آن )، مرکبات (حاوی آنتی اکسیدان، اسید فولیک و ویتامین C ،

میگو ( دارای پروتئین، روی، آهن، کلسیم، فسفر و ویتامین های گروهB)، فلفل قرمز تند ( سبب بالا بردن فعالیت های متابولیک درونی بدن (، بلغورجو ( سرشار از منگنز و سلنیم ) ژله ( بعلت ژلاتین (موجود درآنها سبب افزایش میل جنسی می شوند.

زنان برای جلوگیری از کاهش میل جنسی باید مصرف گوشت قرمز، نمک، شکر و چربی را کاهش دهند و مواد غذایی مانند ( سویا، گل کلم، کلم بروکلی، غذاهای دریایی، سبزیجات، غلات سبوسدار، آجیل و دانه ها)، مواد غذایی دارای ویتامین E مانند ( غذا های حاوی سویا، جوانه گندم،

دانه ها، آجیل، روغن های گیاهی و غذاهای بتا کاروتن مانند ( زردالو، انبه، هویج )، برنج قهوه ای خوردن غذاهای غنی از منیزیم ( بادام، سالاد سبز، آووکادو، هویج، مرکبات، عدس، ماهی آزاد )، در افزایش میل جنسی برای زنان موثر است.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.