1493

توصیه های عمومی در انجام فعالیت ورزشی

|
0 دیدگاه

هیچگاه بیش از یک کیلوگرم وزن خود را در هفته کاهش ندهید.

توصیه های عمومی در انجام فعالیت ورزشی

اگر در اثر تمرینات سخت و فشرده، ۵/۱ – ۱ کیلوگرم از وزن شما کاسته شد، مقدار بیشتری میوه، سبزی و غلات استفاده کنید.برای کاهش وزن تنها به برنامه غذایی کاهش وزن اکتفا نکنید و به یاد داشته باشید که انجام فعالیت استقامتی باعث سوختن بیشتر چربی ها شده و وزن عضله را افزایش می دهد.

از دریافت آب غافل نشوید و برای جلوگیری از کم آبی و خستگی زودرس، ۵/۱ برابر وزن از دست رفته در طی تمرین و مسابقه آب بنوشید.از نوشیدنی های ورزشی که سریع تر جذب می شوند و حاوی ۱۷ – ۱۴ گرم کربوهیدرات در هر لیوان و مقدار کمی نمک طعام می باشند، استفاده نمایید.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.