557

حرکات مخصوص شکم

|
0 دیدگاه
اجاره آپارتمان مبله ارزان

صدها تمرین مختلف شکم وجود دارد که برای تقویت عضلات شکم توصیه می‌شود؛ در این مقاله به چند نوع ار کارآمدترین تمرینات مخصوص ماهیچه شکم اشاره شده است.

ترکیب حرکت رول به بیرون و حرکت بلند کردن پاها

یک میله هالتر با وزنه پنج کیلویی انتخاب کنید و روی زانوی خود بنشینید. میله هالتر را با دستان خود به اندازه عرض شانه بگیرید. مطمئن شوید که ماهیچه شکم شما درگیر است و کمر و گردن خود را صاف نگاه دارید.

حالا به آرامی و با تمرکز میله وزنه را به سمت جلو ببرید تا جایی که دیگر امکانپذیر نباشد. در تمام طول حرکت کمر خود را صاف نگاه دارید و به ماهیچه شکم خود فشار بیاورید. حالا به آرامی به حالت اول برگردید.

حرکت بلند کردن پاها

برای شروع روی زمین به پشت دار بکشید. دستان خود را مستقیم بالای سر بکشید و در این حالت یک توپ ورزشی را بین پاهای خود قرار دهید.

در این حالت توپ را با پاهای خود از زمین بلند کنید؛ به نحوی که مستقیم در راستای بالای باسن قرار بگیرید. اطمینان حاصل کنید که ماهیچه شکم شما منقبض و کمر شما در تمام طول تمرین صاف روی زمین قرار دارد.

حرکت برف پاک کن

برای شروع روی زمین به پشت دراز بکشید. دستان خود را مستقیم بالای سر بکشید و در این حالت یک توپ ورزشی را بین پاهای خود قرار دهید. اما این بار برای مهار توپ از فاصله بین ران پاها کمک بگیرید. دستان خود را در زاویه نود درجه با بدن باز کنید. توپ را از زمین بلند کنید و مستقیم بالای باسن نگاه دارید. در این مرحله پهلوی خود را با تمرکز به چپ و راست ببرید.

اجاره آپارتمان مبله ارزان
0 پسندیده شده

از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.