347

چربی شکم را با سه حرکت از بین ببرید

|
0 دیدگاه
اجاره آپارتمان مبله ارزان

شکم صاف و ماهیچه یک شبه بوجود نمی‌آید. انجام دادن تمرینات شکم برای طولانی مدت بسیار مهم است تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

چربی شکم را با سه حرکت از بین ببرید

اما مشکل اینجا است که چربی‌ روی شکم بر اساس نوع تمرین جابه جا می‌شود و نسبت به سوخته شدن مقاومت بالا دارد. برای این منظور بسیار مهم است که تمرینات متنوعی را انجام دهید و به چربی‌ شکم از نواحی مختلف فشار بیاورید که در عین حال ماهیچه شما را نیز در تمام نقاط تقویت کند.

در ادامه این مطلب به سه نوع از کارآمدترین تمرینات ماهیچه شکم پرداخته شده که تمام ماهیچه سطحی و عمقی شما را تقویت می‌کند.

راهنمایی

برای داشتن تمرین بسیار موثر هر سه تمرین را پشت سر هم انجام دهید. برای تعداد ‌ست‌های توصیه شده، ۶۰ ثانیه استراحت کنید و سپس همین مسیر را دو بار دیگر تکرار کنید. برای انجام دادن این تمرینات نیاز به هیچ گونه وسیله ورزشی نیست، فقط حوله یا تشک ورزشی داشته باشید.

تمرین بلند کردن ساق پا

به روی پشت روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در بالای سر بکشید.
سعی‌ کنید که بدن شما در حالت کاملا کشیده باشد.
نفس عمیق بکشید و در هنگام بازدم دستان خود را از زمین بلند کنید. سعی‌ کنید که نوک انگشتان پای خود را لمس کنید، اگر نمی‌توانید به نوک انگشتان برسید تمام سعی‌ خود را کنید تا ساق پا را لمس کنید. از خم کردن پا جلوگیری کنید.
حالا این حرکت را بر عکس انجام دهید به نحوی که دستان شما ثابت و پای شما به سر نزدیک شود و سعی کنید نوک انگشتان پا را هنگام قیچی کردن لمس کنید
حالا دوبار نفس بکشید و به حالتی که اول قرار داشتید بازگردید.
این حرکت را ۱۰ تا ۲۰ بار تکرار کنید

پلانک آسانسوری

ساق دستان خود را در حالت موزای به نحوی که کاملا زیر شانه جمع شده باشد روی زمین قرار داده و روی شکم دراز بکشید.
حالا با فشار آوردن به ساق دستان، از زمین به صورت صاف بدون انحنا دادن کمر و باسن جدا شوید، سپس در این حالت ۳ ثانیه بمانید و به آرامی به حالت اول بازگردید.
سعی‌ کنید در تمام مدت روی ماهیچه شکم متمرکز باشید.

این حرکت را ۱۰ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

حرکت بال زدن با پبه  پشت روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در راستای بدن قرار دهید.
حالا پای چپ خود را از زمین بلند کنید تا جایی‌ که احساس فشار روی ماهیچه شکم کنید و سپس آن را به آرامی به زمین نزدیک کنید؛ سپس همین کار را با پای راست تکرار کنید.
سعی‌ کنید که باسن و کمر شما در همه حال صاف و در تماس با زمین باشد. برای هر پا ۳۰ بار این تمرین را تکرار کنید

اجاره آپارتمان مبله ارزان
0 پسندیده شده

از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.