250

در خواب چربي هاي اضافي را بسوزانيد.

|
0 دیدگاه

۱ــ تمرينات ايست ورزي را انجام دهيد.براي اينكه بتوانيد در هنگام استراحت هم چربي هاي اضافي خود را بسوزانيد بايد سرعت سوخت و ساز (متابوليك) بدن خود را افزايش دهيد.

در خواب چربي هاي اضافي را بسوزانيد.

بهترين راه براي رسيدن به اين هدف افزايش جرم عضله در بدن است. براي افزايش عضله در بدن خود لازم نيست حتماً تمرينات شديد بدنسازي را انجام دهيد. كافيست تمرينات ايست ورزي را انجام دهيد. يعني در گروه هاي مختلف عضلاني را به مدت چند ثانيه منقبض كنيد و سپس چند ثانيه استراحت كنيد و اين كار را بايد حداقل ۳ــ۴ بار در هفته انجام دهيد.

۲ــ تمريناتي كه از چندين گروه عضلاني استفاده مي كنند انجام دهيد.

نرمش ها و تمرينات ورزشي كه از چندين گروه عضلاني استفاده مي كنند تأثير بيشتري بر سوخت و ساز بدن شما دارند. در هنگام ورزش حتماً اين نوع تمرينات را در فعاليتهاي خود جاي دهيد. از تمريناتي كه چندين گروه عضلاني را درگير مي كنند مي توان به اسكات (نشستن و پا شدن با وزنه يا بدون وزنه) پرس سينه، دوي سرعت و … اشاره كرد.

۳ــ تمرينات مقوي قلب را انجام دهيد.

هر چه نرمش هايي را كه سب قوي شدن قلب شماست بيشتر انجام دهيد راحتتر فعاليت مي كنيد و در عين حال افزايش قدرت قلب شما سبب بالا رفتن سرعت سوخت و ساز بدن شما مي شود.

۴ــ از انجام تمرينات استقامتي شديد پرهيز كنيد.

تمرينات استقامتي طولاني مدت سبب كوچكتر شدن عضلات شما مي شوند. و عضلات كوچكتر به معناي متابوليسم كندتر است. به خاطر داشته باشيد عضله بزرگتر و قوي تر سرعت سوخت و ساز را افزايش مي دهد.

۵ــ عضلات احتياج به استراحت دارند.

اگر تمرينات قدرتي و قلبي انجام مي دهيد به خاطر داشته باشيد به عضلات خود فرصت بازيابي و بهبودي بدهيد مثلاً مي توانيد در برنامه خود يك روز ورزش كنيد و يك روز استراحت و در روزهاي ورزشي يك روز را به تمرينات قدرتي اختصاص دهيد و يك روز را به تمرينات قلبي.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.