443

سیب سپری مقاوم برای بدن در برابر تمامی بیماری ها

|
0 دیدگاه

در پی بررسی و جمع آوری مطالعات انجام گرفته در سازمان بهداست ملی و بررسی تغذیه طی سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۴ مشخص شد، افرادی که سیب و یا هر نوع خوراکی که از سیب تهیه شده را روزانه مصرف کنند،

“سیب قرمز یا سبز. خوردن روزانه سیب ضمانت داشتن بدنی سالم”

خوردن سیب را هر روز به یاد داشته باشید. با توجه به مطالعاتی که در سال ۲۰۰۸ در سالن کنگره زیست شناسی تجربی (Experimental Biology) در سان دیاگو مشاهده می شود، خوردن این میوه بر طبق برنامه ای مشخص و به طور کل به مقدار حداقل یک عدد در طول روز، به بدن کمک می کند تا با بسیاری از بیماری ها و مشکلات مبارزه کرده و به طور کل ایمن شود.

افرادی که در روز سیب می خورند تا میزان ۲۷ درصد ریسک ابتلا به سندروم متابولیکی (Metabolic Syndrome) را که این خود می تواند مربوط به بیماری هایی چون دیابت و یا بیماری های قلبی و عروقی شود را کاهش دهد.

در پی بررسی و جمع آوری مطالعات انجام گرفته در سازمان بهداست ملی و بررسی تغذیه طی سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۴ مشخص شد، افرادی که سیب و یا هر نوع خوراکی که از آن تهیه شده را روزانه مصرف کنند، فشار خون پایین تری خواهند داشت.

خواص سیب

مقدار ۱۵۰ گرم این میوه حاوی تنها ۶۰ تا ۷۵ کیلو کالری می باشد. سیب دارای میزان بالایی از فیبر بوده و از طرفی میزان کالری بسیار پایینی دارد. همچنین میزان آنتی اکسیدان های درون این میوه بالا بوده و با مصرف آن میتوان اشتها را تا میزان قابل توجهی کاهش داد.

بعد از مصرف سیب میتوان حس تندرستی را در بدن احساس کرد چرا که تا میزان ۸۵ درصد این میوه شامل آب می شود. پوست این میوه نیز به دلیل داشتن تعدادی از ویتامین های مشخص مفید است چرا که بهتر است سیب را همیشه با پوستش بخوریم.

مواد معدنی چون: پتاسیم، منیزیم، فسفر نیز دراین میوه به مقدار دیده می شود.این میوه بعد از مصرف میزان کلسترول و چربی را در روده کاهش داده و باعث میشود تا احساس گرسنگی کمتری به شما دست بدهد.

این میوه کوچک بوده و بنابراین به راحتی قابل حمل می باشد و بنابراین در هر جایی نیاز روزانه شما را می تواند برطرف کند. این میوه بدن شما را برای داشتن فعالیت فیزیکی مشخص تحریک می کند زیرا شامل میزان قابل توجهی از فروکتوز و کربوهیدرات در محتوای خود می باشد.

و در نهایت اینکه، مصرف سیب، طبق اطلاعات به دست آمده از یک مطالعه آلمانی که درسال ۲۰۰۸ در مجله تغذیه (Nutrition) به چاپ رسیده، خطر ابتلا به سرطان روده ی بزرگ در افرادی که این میوه را مصرف می کنند تا به میزان قابل توجهی پایین می آورد.

0 پسندیده شده
معصومه حیدری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره آبی مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.